L’EMT vista des de l’òptica dels usuaris més fidels - L’EMT vista des de l’òptica dels usuaris més fidels
Asset Publisher
NEWS
20 Dec 2016
L’Empresa Municipal de Transports ha posat en marxa la segona part de la campanya “Persones que acompanyen persones” que té com a objectiu promoure l’ús del transport públic. En aquesta ocasió, els xofers jubilats que protagonitzaren la primera part de la iniciativa han donat pas a cinc usuaris de l’EMT guardonats els darrers anys amb el premi a la fidelitat que entrega l’empresa.
El batle de Palma, Jose Hila, ha afirmat que els usuaris que formen part de la campanya són “un exemple perquè altres persones que no ho són s’animin a fer servir el transport públic”. A més ha assenyalat que l’increment enguany dels usuaris de l’EMT és “una feina de futur que s’ha de continuar” i per això l’any que ve s’ampliarà la gratuïtat del servei per als menors de fins a 12 anys. Perquè “si de petits fan servir el transport públic segur que de majors estaran acostumats i continuaran fent-ne ús”.
La campanya, que s’engega avui i que romandrà fins el mes de febrer, es pot veure a diferents trasseres dels busos de l’EMT. D’aquesta manera, allò que es persegueix és que mitjançant missatges positius dels propis usuaris la ciutadania es decanti per l’EMT.
Els protagonistes
Els cinc protagonistes de la campanya, que han estat guardonats els darrers anys amb el Premi a la fidelitat que entrega l’EMT, responen a diferents perfils. Així, es poden trobar una mare que acompanya els seus fills a l’escola, un treballador que va a fer feina o una nina que va tota sola a l’escola. Ells són alguns dels exemples que centren aquesta campanya.
Vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=wWAI3tvQTRM