Nou servei de cita prèvia per a la gestió de targeta ciutadana - Nou servei de cita prèvia per a la gestió de targeta ciutadana
Asset Publisher
AKTUELLES
03 Feb 2020
A partir del proper mes de febrer, les oficines de l’EMT activen el servei de Cita Prèvia per a realitzar els tràmits relacionats amb la targeta ciutadana.
A la pàgina de la web citaprevia.emtpalma.cat podreu concertar cita més fàcilment. Només necessiteu introduir el vostre nom, llinatges, DNI i correu electrònic per poder triar una cita a les nostres oficines. El dia de la cita heu de dur el justificant de reserva, imprès o al mòbil, per tal de poder avisar que heu arribat i ser atès a l’hora seleccionada.
Aquest nou servei té com a objectiu reduir el temps d’espera a les nostres oficines a l’hora de fer qualsevol gestió i millorar l’atenció als nostres usuaris. Temporalment, també es tramitaran targetes sense cita, però es preveu que amb el temps, totes les gestions relacionades amb la tarjeta ciutadana es gestionin mitjançant aquest procediment.